Español

Միջին դպրոց, տնային առաջադրանք 14.12-ի համար

Թարգմանել տեքստը, դուրս գրել նոր բառերը, գտնել դրանք թարգմանությունը՝ օգտվելով օնլայն բառարաններից, սովորել նոր բառերը և սովորել պատմել տեքստը

Hola, me llamo Ana. Yo tengo once años y estudio en la escuela. Yo soy española pero vivo en Moscú. Tengo una familia muy grande. Mis padres se llaman Pablo y María. Mi padre tiene cuarenta y dos años, es médico y trabaja en el hospital. Mi madre tiene treinta y ocho años, ella es profesora de ruso y trabaja en la universidad. Yo tengo dos hermanos. Mi hermano mayor se llama Lucas, él tiene trece años y estudia en la escuela. El es muy inteligente, lee muchos libros. Mi hermano menor se llama Carlos, él solo tiene dos años, él es muy travieso y siempre llora mucho. Tengo también abuelos. Mis abuelos viven en España. Ellos viven en el pueblo y tienen muchos animales – vacas, ovejas, gallinas, un perro y un gato. Me gusta mucho mi familia.

Բարև, իմ անունը Աննա է։ Ես տասնմեկ տարեկան եմ և սովորում եմ դպրոցում։ Ես իսպանացի եմ, բայց ապրում եմ Մոսկվայում։ Իմ ընտանիքը մեծ է։ Իմ ծնողների անունները Պաբլո և Մարիա։ Իմ հայրիկը քառասերկու տարեկան է, բժիշկ է և աշխատում է հիվանդանոցում։ Իմ մայրիկը երեսունութ տարեկան է, նա ռուսերենի ուսուսչուհի է և աշխատում է համալսարանում։ Ես ունեմ երկու եղբայր։ Իմ մեծ եղբոր անունը Լուկաս է, նա տասներեք տարեկան է և սովորում է դպրոցում։ Նա շատ խելացի է, շատ գրքեր է կարդում։ Իմ կրտսեր եղբայրը, նա ընդամենը, շատ չարաճճի է և միշտ շատ լաց է լինում։ Ես էլ, նույնպես ունեմ տատիկ ու պապիկ։ Իմ տատիկն ու պապիկը ապրում են Իսպանիայում։ Նրանք ապրում են գյուղում և ունեն բազմաթիվ կենդանիներ՝ կով, ոչխար, հավ, շուն և կատու։ Ինձ շատ է դուր գալիս իմ ընտանիքը։