Հայոց լեզու 7, Գրականություն 7

Դեկտեմբեր ամսվա ամփոփում

Հայոց լեզու

Այս ամիս ես Հայոց լեզու և Գրականություն առարկաներից կատարալ եմ բոլոր աշխատանքները։ Կատարել եմ բոլոր նախագծերը։ Ես գոհ եմ դեկտեմբեր ավսվա աշխատանքներից։ Ունեմ տեսագրված բանաստեղծություն, որը Ղազարոս Աղայանի Նոր Տարին էր։ Այս ամիս կարդացել ենք հացի խորհրդանշության մասին և այլն։ Այս ամիս կատարել ենք տարբեր աշխատանքներ, որոնք շատ հետաքրքիր էին։ Հուսով եմ այսպես էլ կշարունակենք մյուս ամիսները։

Գրականության բաժնի հղում՝հղում։

Հայոց լեզվի բաժնի հղում՝հղում։

Գրականության դասեր՝

Սուրբ Ծննդյան առավոտը

Մի նվերի պատմություն

Նախագիծ Ղազարոս Աղայան Նոր տարի։

Հին հայերի Նոր տարին Կաղանդ, Ամանոր, Նավասարդ։

Հացը ամանորյա խորհրդանիշ

Հայկական ամանորյա մաղթանքներ

Դեկտեմբերյան ամանորյա նախագծեր

Հայոց լեզվի դասեր՝

Հայոց լեզու 12/19/2022

Առաջադրանք հայոց լեզվից, լրացուցիչ աշխատանք,16.12

Ածականի համեմատության աստիճանները, 16.12

Հայոց Լեզու 12/14/2022

Ածականի տեսակները

Ածականի կազմությունը

Ածական անունը 7/12/2022

Նոյեմբեր ամսվա ամփոփում

Հոկտեմբեր ամսվա ամփոփում

Leave a comment