Հունվար, Ձմեռային ճամբար 2022

Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Այս ուսումնական շրջանը անցավ շատ հետաքրքիր։ Ես ստացա շատ գիտելիքներ, ոչ միայն իմ ուսուսչուհից, այլ նաև դասընկերներիցս։ Ես ինքս էլ փորձեցի ծրագիր սովորեցնել դա Unreal engine-ններ։ Ես մասնակցել եմ մարզական ստուգատեսին, մասնակցել եմ Ջրվեժ, Սահադաշտ ճամփորդություններին։ Ես մասնակցել եմ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, պատրաստել եմ իմ լեգոն։ Ես նաև պատրաստել եմ Մյոբիուսի ժապավենը։ Ես գունավոր քառակուսիներով ստեղծել եմ իմ թվային  գորգը: Ես չեմ մասնակցել Մատենադարանի ճամփորդությանը։ Լուծել եմ մաթեմատիկական ռեբուսներ: Լուծել եմ խնդիր կշռումների վերաբերյալ:  Լուծել եմ խնդիրներ լուցկու հատիկներով: Պատրաստել եմ մաթեմատիկական խաղեր, խաչբառեր իմ դասընկերների համար։ Լուծել եմ ճամբարին առաջարկված ոչ ստանդարտ խնդիրները։

Ձմեռային ճամբար 2022

Leave a comment